CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, June 14, 2011

Tiyussday

I do wokeup so early . Not really early lahh haha around 11 jugak laa haha sbb my class start pukul 2 today and i antara org yg dtg awal harinie yeayy for me! Haha

Today ade dua class and both class miss lily.i started to love her she is so kind hearted! I love her laa she tought me many things today x sabar nak buat baju laaa heheheh

Bahagian petang pulak tetiba aku dpt berita yg adik aku sorang nie masuk sepital .huh sepital tu apa?hospital laa haha dia masuk sbab dia kene allergic ! Manje takk? Hahaha masuk air .so aku pon gigih la naik train taxi ke hospital perawi kat jalan tun abdul razak .around 7 dia keluar and now when i post this kitaorang kat mana? Teka lah 2! Haha red box karoke SOGO ! Giler kann haha

Thats it for today penat gila nak tidor esoknade class pkul 9.class miss braces hehehhe

0 comments: